5.8.2013

MONDAY

mond4y1

Blogin laiminlyömistä havaittavissa, I know. Mulla ei vaan ole ollut oikeastaan mitään asiaa tänne, sillä viime viikko meni lähinnä töissä. Työviikkoon kuitenkin mahtui vaikka ja mitä, nimittäin ensimmäisenä päivänä mua odotti lukitut ovet mulla luultiin olevan avaimet, ja ovet oli laitettu lukkoon ennen mun tuloa.. ja seuraavana unohdin puhelimen sekä kotiavaimet kotiin. Pientä alkukankeutta siis, mutta muuten sujui ihan mainiosti. Töiden lisäksi en olekaan paljon muuta puuhaillut, sillä toi puurtaminen tuntuu vievän musta kaikki mehut. Ehkä vähän liioitellusti sanottu, mutta musta on ollut kivempi vaan ottaa rennosti koukutuin Girls-sarjaan ja katsoin jo kaksi tuotantokautta uups töiden jälkeen kuin keksiä jotain ihmeellistä tekemistä. Viikonloppu meni vähän samalla fiiliksellä, oon kunnon kotihiiri haha. Tosin valitin mä tossa poikaystävälle kuinka musta olisi kiva pukeutua nätisti ja olla haisematta pesuaineille ja kumihanskoille haha. Ehkä mä yritän olla tällä viikolla vähän aktiivisempi, ja raportoida siitä tännekin.

Miten teidän viikko on sujunut? Niin ja hei, tuli vaan mieleen, että jos olisi jotain mistä erityisesti haluaisitte lukea postausta, niin heittäkää ihmeessä ideoita ja toiveita tuonne kommenttiboksiin, sillä sekin on ollut viime aikoina vähän laiminlyöty..

PS. Artistilöydös, jonka biisit soineet mulla koko aamun, onko tuttu? Uppoaako teihin niin kun muhun?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti