7.8.2013

THAT LIFE IS WHAT HAPPENS WHEN YOU'RE MAKING OTHER PLANS

bl bl1  
bleiseri - H&M / toppi - Cubus / shortsit - H&M / laukku - H&M / kengät - Nelly / koru - Glitter

Viikkoa on kulunut kaksi päivää ja mulle on jo sattunut ihme juttuja. Maanantaina jolloin asukuvat on otettu olin menossa töihin, kun kaikki muut olivat sieltä jo lähteneet. Valot olivat pois, ovi oli lukossa ja niin, varashälytin oli päällä. Varashälyttimen päällä olosta en tiennyt mitään se ei ole koskaan ennen ollut päällä ennen mun tuloa, ennen kuin astuin sisään ovesta piipityksen saattelemana; olin siis laukaissut varashälytyksen. Paniikissa juoksin takaisin ulos ja soitin esimiehelleni samalla kun piipitys oli yltynyt ulvonnaksi. Saatiin onneksi sumplittua hälytys pois, ja pääsin aloittamaan työt, syke taivaissa ja korvissa soiden. Tuli kyllä säikähdettyä ihan kunnolla, vaikkei sinänsä mitään sen pahempaa sattunutkaan.

Kauhunhetkiä koin myös eilen, kun kävellessä bussipysäkiltä kotiin mopoilija kaatui yhtä äkkiä vain muutaman metrin päässä musta, melkein mun jalkoihin. Pahasti ei kai käynyt, sillä ei tämä mopopoika edes vastannut kun tiedustelin sattuiko häneen. Samantien hän nousi ylös ja alkoi polkea mopoaan uudelleen käyntiin. Itsekin lähdin suurimman järkytyksen laannuttua jatkamaan matkaa, mutta kyllä sydän hakkasi kovin vielä kotiovellakin. 

Tällaista siis mun alkuviikkoon, mitäköhän tästä vielä loppuviikkoa kohden tulee...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti