24.7.2013

KAKSI KILOA KENKIÄ

Kivaa keskiviikkoa teillekin, vai pitäsköhän jo sanoa että torstaita!? Mulla tää luovuus ja halu kirjoittaa iskee useimmiten iltasella tai yöllä, toisaalta silloin on myös parhaiten aikaa, ja toi toinen puolisko on jo untenmailla. Taitaa tääkin postaus siis venähtää seuraavan päivän puolelle, mutta eipä se mitään.

Vuorokauden ajasta riippumatta, tänään oli kiva päivä! Näin pitkästä aikaa ihanaa Eetua kakkukahvien merkeissä, treffailtiin myös Saraa ja iltasella mentiin vielä Kian nimpparikakuille. Kauheesti kakkua, en mä paljon muuta sitten olekaan tänään syönyt haha. Kakku on kivaa, mutta niin on myös kengätkin, nimittäin mun ihka ensimmäinen Nellyn tilaus saapui tänään! Pakettihan sisälsi kolmet kengät, joita super intona oon melkein viikon päivät odottanut. Kaikki kengät olivat juuri niin ihania kuin ne kuvissa näyttivätkin, ja tuntuivat ainakin ensi kokeilulla oikean kokoisilta. Näin ollen taidan onneksi välttyä palautusrumbalta. Yhdet kengistä pääsivätkin heti ihmisten ilmoille, ja kuten arvata saattaa oikeasta koosta huolimatta ne hiersivät jalkani rakkuloille niin ja Saran mukaan mun jalat näytti kuin kengättömän kodittoman jaloilta, koska kengät olivat myös värjänneet mun jalat mustiksi.. Toistaiseksi pitää kai turvautua laastareihin, mutta eivätköhän kengät ala hiljalleen pehmetä ja muotoutua käytössä mun jalan mukaan. Kenkäkuvia mulla ei nyt vielä ole teille esitellä, mutta ihan varmasti niitä alkaa ilmaantua asujen yhteydessä!

Asuista puheen ollen mun vaatekaappi sai tänään täytettä kenkien lisäksi Saralta ostetuista jakusta ja topista, jotka ovat häneltä jääneet käyttämättä. Mullehan kelpaa, varsinkin kun kyseessä on kappaleita, joista löytyy mustavalkoista raitaa, ah yksi ehdoton lemppiskuosi tällä hetkellä! Sen huomaa myös tämän päivän asusta, kun yhdistin VILAn mintunvihreän neuleen H&M:n raitahameen kanssa. Kaulaan heitin vielä yhden uusista Glitterin euron koruista pakko hokea tota hintaa kun 1 e ja Glitter ei vaan sovi yhteen hahah. Poikaystävä totesi tuon korun näyttävän kaulapannalta, ja no onhan niissä ehkä vähän yhdennäköisyyttä havaittavissa haha. Miltäs teistä näyttää?

asui2asui nly

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti