26.10.2012

RANDOM

ll 
1. Ensilumi tänään. 2. Lemppissarja+kahvi=<3. 3. Tekoturkki. 4. Pipo kasvoi mun päähän kiinni.. 5. Satiinilakanat mmm. 6. (melko)Uusi pikkulaukku, H&M. 7. Paljettiunelmarintsikat, pakko saada!! 8. Syksytunnelmat. 9. Random pic.

Päätin piristää omaa päivääni (ja ehkä myös teidänkin?) tekemällä kollaasin julkaisemattomista kuvista. Näin lomalla tätä aikaa kun on, niin tulee istuttua ihan liikaa koneella, pitäisi keksiä jotain muutakin puuhaa. Mulla tää puuha näköjään kuitenkin sijoittuu suurimmalta osin sisätiloihin, elektroniikan ääreen, halusin tai en.. Ja joo perjantai-ilta, meikä istuu kotona koneella tekemässä kollaaseja, what's wrong?!!
♥Laura

2 kommenttia:

  1. mikä toi tissi-senssaus niinku on?:DDD

    VastaaPoista
  2. no se niinku on semmonen juttu että pointti ei ole mun tissit vaan noi ihanat rintsikat. mulla ei ole tarvetta mun tissejä täällä esitellä, joten koin ton pikselöinnin hyväksi niin itseni kuin bloginkin kannalta, mun mielestä kun blogin kuvien tulee pysyä hyvän maun rajoissa, eikö? :)

    VastaaPoista