26.10.2012

FITTING ROOM

kl

Pakko korjata aikaisempaa sneak peak-postausta, sillä asukuvia tarkastellessani tajusin niiden olevan joko tosi huonolaatuisia tai heilahtaneita, joten niitä en tänne jaa. Toisaalta ylläolevan peilikuvan paremmuudesta voi olla myös montaa mieltä, mutta laatujutut sikseen, keskitytäämpäs asuun! Asussa on siis sama idea kuin aikasemmassa sneak peak-asussakin, pääosassa JC:n tekoturkistakki ja harmaa pipo. Vastakohta-asettelu vaan miellyttää mun silmää kovasti, tässä siis koetettu hakea turkille paikkaa arkisessa asussa melko yksinkertaisten asusteiden avulla. En tiedä teistä, mutta mun mielestä toimii niin ulkonäön kuin mukavuudenkin kannalta! Ja pakko vielä tunnustaa, että pipohan ei ole mun oma vaan Jennalta lainassa. Mä olen aina ajatellut, että pipot ei vaan sovi mun päähän, mutta tuohon tykästyin kovasti. Pitää siis hommata oma pikapuoliin!

♥Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti