29.10.2012

OH, LOLA!

1 7 5

Vaikka tänään oli taas aika palata normaaliin arkeen, mun fiilikset on ollu aika katossa! Hyvä niin, sillä mulla oli eilen ihan hirveä päivä.. Mikään ei tuntunut onnistuvan, poikaystävä ilmoitti tulonsa Suomeen viivästyvän lentojen peruuntumisen takia ja olin ihan poikki lauantai-illasta, mua harmitti ja väsytti kaikki. Juuri kun olin päässyt kiroamasta koko päivän muruni ilmoittikin olevansa kotona sen verran ajoissa, että päästiin vielä näkemään. Ihan kuin jo pelkästään murun kotiutuminen ja näkeminen ei olisi riittänyt, niin tämä päätti vielä yllättää mut ihanalla tuliaisella, nimittäin Marc Jacobsin Oh, Lola!- hajuvedellä! ♥ Tämä tuoksu kuuluu omiin ehdottomiin lemppareihini ja olen yhden pullon jo loppuun käyttänytkin. Poikaystävä oli osannut kyseisen tuoksun haalia käsiinsä ennen kaikkea korkin perusteella, kuulemma jäänyt mieleen mun valitus siitä, kuinka iso korkki irtosi ja tippui aina laukun pohjalle, haha. Joka tapauksessa tosi ihana ja suloinen ele, jota en osannut yhtään odottaa! Tänään päivä ei olisi voinut sitten paremmin alkaa, nimittäin pitkästä aikaa herätä murun vierestä aurinkoiseen aamuun. Haluamattakin hymyilytti kun kävelin kouluun!

♥Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti