15.7.2013

YOU KNOW BETTER THAN THAT, I COME AROUND WHEN YOU LEAST EXPECT ME

Moikka!
Tämä postaus on roikkunut netin välilehdissä perjantaista asti, en vaan ole saanut aikaseksi tehtyä tätä loppuun. Jos nyt vaikka yrittäisin.. Viikko on taas hujahtanut ohi ihan älyttömän nopeasti tai siltä musta ainakin tuntuu, vaikka en mitään varsin ihmeellistä olekaan puuhaillut. Oi miksi kesä tuntuu menevän aina niin vauhdilla ohi, mutta kaikki muut vuodenajat kestävät ikuisuuden? Tämä kesän rajallisuus iski mun tajuntaani perjantaina, kun olin pitkästä aikaa pyörimässä kaupoilla. Kesävaatteet ovat näköjään saaneet tehdä tilaa syksyn uutuuksille, ja päädyin itsekin jo sovittamaan syystakkia. Hyyi en edes haluaisi ajatella kylmyyttä ja takkikelejä! Sitä yhtä takkia lukuunottamatta pyrin kuitenkin kiertämään syksyiset vaatteet syysväreineen kaukaa, ja ennemmin keskittyä vielä keveisiin kesävaatteisiin, ennen kaikkea alennettuihin. Haluan uskoa, että niille on käyttöä vielä piiiitkän aikaa, kesän olisi paras kestää! En kuitenkaan kiikuttanut mitään muuta kotiin asti paitsi korvikset ja ah, no okei melkein täydellisen laukun!

Laukku on melkein täydellinen siinä mielessä, että se muistuttaa jonkin verran erästä laukkua, josta olen jo jonkin aikaa haaveillut. Michael Korsin Jet Set Travel Tote on ollut jo pidemmän aikaa mun päiväunien kohteena ei nyt ihan, mutta kumminkin, mutta sen suht korkea hinta on kauhistuttanut. Sen vuoksi ainakin toistaiseksi päädyin tällaiseen "look-a-likeen", jossa oli hinta enemmän kohdillaan mun budjetille. Uusi laukku oli joka tapauksessa hommattava, ja tuo H&M:n versio on kaunis ja yksinkertainen, sopii oikeastaan asuun kuin asuun. Lisäksi se on mun käyttöön juuri sopivan kokoinen, sinne ei tarvitse työntää puolia omaisuudestaan, jotta se pysyisi muodossaan.. Se saa nyt riittää tyydyttämään mun MK haaveet toistaiseksi!

  vvc

Kuvasin myös perjantain asun kauppojen kiertelyn lomassa. Paita on alkukesän alennuslöytö VILAsta, johon ihastuin sen avoimen selän takia, joka vähän peilistäkin näkyy. Normaalihintaisena tuskin oisin paitaa ostanut, en nimittäin ollut varma tykkäänkö paidassa mistään muusta kuin selän leikkauksesta. Muutaman käyttökerran jälkeen voin kyllä todeta rakkauden kasvaneen pikkuhiljaa, sillä nyt paita on löytänyt paikkansa mun vaatelemppareiden joukossa! Lemppareitakin voi näköjään löytää vaikka syy vaatteen ostamiseen on "koska se on halpa" haha. Shortsit ovat pitkän etsinnän tulos ONLYsta. Olen koko alkukesän etsinyt mustia ja/tai valkoisia rentoja ja keveitä shortseja, mutta missään ei ole tullut vastaan. Olin jo luopunut toivosta eli siis unohtanut haluni saada shotsit.., kunnes vihdoin Veturin ONLYsta bongasin kyseiset mustat yksilöt jes! 

Johan juttu lähtikin kulkemaan, ja vielä näin yöaikaan huh. Mites teihin iskee tälläiset pitemmät satuilut vai "less is more"? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti