3.11.2012

CHALLENGE

Ajattelin tarttua yhteen toiveista, tai oikeastaan ihanan Emman antamaan haasteeseen, jonka Sara omalta osaltaan puoliksi julkaisikin jo! Kyseessä on siis tällainen juttu:

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised. 1. Each person tagged must post 11 things about themselves. 2. They must also answer the 11 questions the ´tagger´ has set for them. 3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag. 4. They must choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post. 5. These luckily bloggers must then be told. 6. There´s not tag backs. 

..........................................................

11 things about me

1. Olen _aina_ myöhässä. Jätän kaiken viime tippaan ja ajattelen ehtiväni ajoissa, mutta mua saa oikeasti aina odottaa. Kaverit on jo niin tottuneet tähän, että tietää tulla sovittua kellon aikaa vähintään 5-15 minuuttia myöhemmin paikalle. Ja joo, musta käytetylle lempinimelle "Late" on näin ollen siis ihan todellinen merkitys... 

2.  Mulla on tosi huono muisti pikku asioissa, kuten vaikka minne jätin jonkun vaatteen tai muun tavaran. Tälläkin hetkellä mulla on farkut ja neule (ja varmaan paljon muuta, minkä olemassa oloa en edes muista..) hukassa, en vain muista minne olen ne laittanut.

cee

3. Mulla on kuulemma omanlainen ja erilainen kävelytyyli, josta mut helposti tunnistaa., itsehän en ole kävelyssäni mitään erikoista havainnut, mutta monet sanoneet tästä..

4. Inhoan kiirettä ja aikatauluja, enkä niinkään välitä selata kalenteria pitkälle suunnittelemisen takia.

bee

 
5. Jotain niin ominaista mulle on myös yliajattelu ja ylianalysointi, joskus vois oikeesti jättää stressaamatta joidenkin ihan turhien juttujen takia oli sitten kyse hyvistä tai huonoista..

6. Oon ihan ylitsepääsemättömän koukuttunut pariin sarjaan, joista en varsinaisesti edes kummemmin tykkää, mutta silti ne on mun lemppareita, joista on pakko katsoa aina monta jaksoa putkeen. 
 
7. Oon "hyvä" keksimään hienoja lempinimiä, kuten Boonis tai Ruttis, poikaystävän vanhan auton nimesin Stögikseksi.. haha


aa

8. Pienenä oon kai ollut vähän kömpelö, sillä siitä seurauksena mun kasvoja koristaa nyt muutamat arvet, joita löytyy mm. otsasta ja leuasta.

9. Iskällä mun huone on tehty vaatehuoneesta.

10. Halusin vielä ennen lukiota "tulla isona" toimittajaksi tai arkkitehdiksi, mutta nykyään varteenotettavin ja kiinnostavin ammatti on jokin psykologiaan liittyvä..

11. Mun ehdoton lemppisasu on poikaystävältäni joululahjaksi saatu vaaleanpunainen One piece-haalari. Ah rakkaus, voisin olla se päällä aina! Joskin ihmistenilmoilla en ole se päällä ikinä ollut, vielä ainakaan...

..........................................................

Sellaista siis! Haasteen toinen osa julkaistaan yhteispostauksena, jossa myös meidän kysymykset valitsemillemme blogeille.

♥ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti